GRACE
PERSIAN - Pierwszy pokemon
Grase, którego wraz z jej ojciec spotkała w lesie nieopodal Sangem. Był on w
nienajlepszym stanie, lecz opieka i miłość dziewczyny sprawiły, że odzyskał
formę. Jest typem samotnika i unika ludzi gdy tylko może. Z drugiej strony,
bardzo ufa swojej trenerce i czuje się w obowiązku, by mieć na nią oko. Do
innych podchodzi z dystansem, stara się jak najmniej angażować emocjonalnie w
sprawy, w których jego udział nie jest absolutnie konieczny.
Jego
stosunek do innych pokemonów, jest różny w zależności od tego, z kim ma do
czynienia. Na większość nie zwraca zupełnie uwagi, o ile nie naprzykrzają się i
niezawracaną mu głowy. Przeciwników traktuje z szacunkiem, choć zdarza mu się
oceniać ich powierzchownie, gdy nie chce marnować czasu i energii na zbędne
pojedynki. Odkąd poznał Shinx’a obudziły się w nim ojcowskie instynkty. Nie
chcąc jednak przyznać się do tego sam przed sobą, tłumaczy łączącą ich relację,
jako próbę wykreowania lwiątka na jego ucznia/podwładnego.
Od
siebie wymaga dużo, choć niekoniecznie tego samego, czego oczekują od niego
inni. Wiele razy przez to, dochodziło do konfliktów na linii Persian – ojciec
Grace, a skutkiem tego była zszargana opinia pokemona. Zdarza mu się działać
impulsywnie, nie dając do zrozumienia innym co zamierza, stąd mimo iż działa w
dobrej wierze, jest błędnie rozumiany i oskarżany o skrajny egoizm. Dzięki
treningom jakie odbywał w rodzinnych stronach, pod okiem Grace, stał się
wytrawnym wojownikiem. Jak każdy typowy kot, lubi spać, gapić się w okno i być
głaskanym.
Ataki: Kula cieni, Atak Piorunem, Żelazny ogon
SHINX –
Otrzymała go od Profesora Rowana w pierwszym dniu podróży. Miał być on
dodatkowym starterem, sprowadzonym ze względu na większą liczbę trenerów. Grace
postanowiła zaopiekować się nim i wytrenować. Lwiątko jest typowym kociakiem –
wiecznie cieszy się i uwielbia zabawę. Ma zadatki na świetnego tropiciela. Gdy
jego przyjaciele są w niebezpieczeństwie, stanie w ich obronie, nawet jeśli nie
ma przewagi. Traktuje Persiana jak tatusia i nie pozwala mu nidzić się, gdy
akurat jest obok.
Ataki: Iskra, Akcja
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz